✅ Customer Experience Management – CXM
Το CXM είναι μια σύγχρονη ανθρωποκεντρική διαδικασία διοίκησης με σημείο αναφοράς την εμπειρία που βιώνει ο Πελάτης κατά την αλληλεπίδρασή του με την επιχείρηση.
Αν θες να μάθεις να χρησιμοποιείς εργαλεία όπως Personas, Empathy Mapping, Customer Journey Map, CX Metrics και άλλα, κάνε την αίτηση σου επιλέγοντας την Ειδίκευση Customer Experience. 💼✅
🔜 O Β΄ κύκλος αιτήσεων στο 8ο καλύτερο μεταπτυχιακό πρόγραμμα της Δ. Ευρώπης έχει ήδη ξεκινήσει!
Καταληκτική ημερομηνία αιτήσεων: 30/06/2021
Μάθε περισσότερα για τις ειδικότητες μας εδώ:
Δείτε τι δικαιολογητικά χρειάζονται εδώ: